مکانیسم تغییر رنگ مهره داران خونسرد بر تغییر رنگ مهره داران و ارتباط آن با کنترل غدد درون ریز متمرکز است. این کتاب ابتدا به تغییرات فیزیولوژیکی رنگ در دوزیستان ، شاخه های پلاستیکی ، دورست ها و سیکلوستوم ها می پردازد. مباحث شامل شرح پاسخها ، پاسخ غیر دیداری ، انتقادات از فرضیه دو هورمونی است که در مورد دوزیستان و الااسموبرانشها اعمال می شود و خلاصه مکانیسم های تغییر رنگ teleost. این نشریه سپس تغییرات فیزیولوژیکی رنگ در خزندگان و سنجش بیولوژیکی هورمونهای پخش کننده ملانین و همچنین کلیات مربوط به تغییر رنگ خزندگان ، بیانیه کلی در مورد روش بیولوژیکی و ملاحظات نظری را شرح می دهد. این نسخه در مورد شیمی هورمونهای پخش کننده ملانین ، مکانیسم ملانوفور ،و عملکرد هورمونهای پخش کننده ملانین بر عملکردهای دیگر به غیر از تغییر رنگ. بحث ها بر روی منشا origin غده ای هورمون های پخش کننده ملانین ، منابع انرژی برای حرکت ملانین و متابولیسم متمرکز است. متن برای خوانندگان علاقه مند به تغییر رنگ در مهره داران بسیار توصیه می شود.

مدیریت رنگ برای عکاسان: تکنیک های دستی برای کاربران فتوشاپ ، نوشته اندرو رودنی ، موضوع دشوار مدیریت رنگ را به روشی بیان می کند که می تواند به شما در رسیدن به کار واقعی کمک کند. این اولین کتابی است که فراتر از تئوری مدیریت رنگ باطنی و توضیحات دقیق نحوه کار برای توضیح چگونگی دستیابی به یک اثر مطلوب با دستورالعمل های گام به گام حرکت می کند تا بتوانید با ایجاد و چاپ تصاویر موفق ادامه دهید. این توضیحات همراه با توضیحات برای فشار دادن هنگام فشار دادن ، به شما کمک می کند تا در مدیریت رنگ هدایت شوید و با آموزشهای خودآزمایی درک روشها را بیشتر تقویت کنید که به شما امکان می دهد آنچه را که رادنی تبلیغ می کند را تمرین کنید. این رویکرد عملی ، یادگیری با انجام کار توسط CD-Rom همراه که شامل نمونه پرونده هایی برای تمرین و همچنین آموزش ها و نرم افزار است ، ارتقا می یابد.

این کتاب با ذهنیت عکاس نوشته شده است ، همچنین یک راهنمای عملی عالی برای طراحان گرافیک ، کسانی که در حال چاپ / چاپ هستند و به طور کلی ، اکثر افرادی که احساس می کنند مدیریت رنگ بسیار دشوار است. این کتاب به شما کمک می کند تا این مفهوم دشوار را از نظر درک آن توضیح دهید تا بتوانید دید عکاسی خود را کنترل و تقویت کنید.

* CS2 را پوشش می دهد!
* نظریه تقطیر و کنسانتره در ابزار در دست به این کار انجام می
* سی دی رام با آموزش و نرم افزار به کمک شما در درک بهتر مفاهیم و آموزش به شما نحوه استفاده از فتوشاپ و CMS آن ویژگی های صحیح
* ارائه حرفه ای کار با یک منبع در منطقه بسیار مهم چاپ و پیش چاپ