۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

مکانیسم تغییر رنگ مهره داران خونسرد بر تغییر رنگ مهره داران و ارتباط آن با کنترل غدد درون ریز متمرکز

مکانیسم تغییر رنگ مهره داران خونسرد بر تغییر رنگ مهره داران و ارتباط آن با کنترل غدد درون ریز متمرکز است. این کتاب ابتدا به تغییرات فیزیولوژیکی رنگ در دوزیستان ، شاخه های پلاستیکی ، دورست ها و سیکلوستوم ها می پردازد. مباحث شامل شرح پاسخها ، پاسخ غیر دیداری ، انتقادات از فرضیه دو هورمونی است که در مورد دوزیستان و الااسموبرانشها اعمال می شود و خلاصه مکانیسم های تغییر رنگ teleost. این نشریه سپس تغییرات فیزیولوژیکی رنگ در خزندگان و سنجش بیولوژیکی هورمونهای پخش کننده ملانین و همچنین کلیات مربوط به تغییر رنگ خزندگان ، بیانیه کلی در مورد روش بیولوژیکی و ملاحظات نظری را شرح می دهد. این نسخه در مورد شیمی هورمونهای پخش کننده ملانین ، مکانیسم ملانوفور ،و عملکرد هورمونهای پخش کننده ملانین بر عملکردهای دیگر به غیر از تغییر رنگ. بحث ها بر روی منشا origin غده ای هورمون های پخش کننده ملانین ، منابع انرژی برای حرکت ملانین و متابولیسم متمرکز است. متن برای خوانندگان علاقه مند به تغییر رنگ در مهره داران بسیار توصیه می شود.

مدیریت رنگ برای عکاسان: تکنیک های دستی برای کاربران فتوشاپ ، نوشته اندرو رودنی ، موضوع دشوار مدیریت رنگ را به روشی بیان می کند که می تواند به شما در رسیدن به کار واقعی کمک کند. این اولین کتابی است که فراتر از تئوری مدیریت رنگ باطنی و توضیحات دقیق نحوه کار برای توضیح چگونگی دستیابی به یک اثر مطلوب با دستورالعمل های گام به گام حرکت می کند تا بتوانید با ایجاد و چاپ تصاویر موفق ادامه دهید. این توضیحات همراه با توضیحات برای فشار دادن هنگام فشار دادن ، به شما کمک می کند تا در مدیریت رنگ هدایت شوید و با آموزشهای خودآزمایی درک روشها را بیشتر تقویت کنید که به شما امکان می دهد آنچه را که رادنی تبلیغ می کند را تمرین کنید. این رویکرد عملی ، یادگیری با انجام کار توسط CD-Rom همراه که شامل نمونه پرونده هایی برای تمرین و همچنین آموزش ها و نرم افزار است ، ارتقا می یابد.

این کتاب با ذهنیت عکاس نوشته شده است ، همچنین یک راهنمای عملی عالی برای طراحان گرافیک ، کسانی که در حال چاپ / چاپ هستند و به طور کلی ، اکثر افرادی که احساس می کنند مدیریت رنگ بسیار دشوار است. این کتاب به شما کمک می کند تا این مفهوم دشوار را از نظر درک آن توضیح دهید تا بتوانید دید عکاسی خود را کنترل و تقویت کنید.

* CS2 را پوشش می دهد!
* نظریه تقطیر و کنسانتره در ابزار در دست به این کار انجام می
* سی دی رام با آموزش و نرم افزار به کمک شما در درک بهتر مفاهیم و آموزش به شما نحوه استفاده از فتوشاپ و CMS آن ویژگی های صحیح
* ارائه حرفه ای کار با یک منبع در منطقه بسیار مهم چاپ و پیش چاپ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صادق سجادی

معرفی یک اطلس عملی ضروری برای دانشجویان دندانپزشکی و پزشکان به طور یکسان! اطلس رنگی

معرفی یک اطلس عملی ضروری برای دانشجویان دندانپزشکی و پزشکان به طور یکسان! اطلس رنگی بیماری های دهان و فک و صورتاطلاعات جامع و کاربردی در مورد شایعترین بیماریها و اختلالات دهان و فک و صورت ارائه می دهد. این متن جدید از فرمت اطلس دسترسی سریع برای کمک به شما در جستجوی علائم بالینی ، تشخیص و درمانها کمک می کند. تقریباً 750 تصویر با کیفیت بالا که همراه با روایت های مختصر است ، دقیقاً نشان می دهد که به دنبال چه علائم بالینی هستید - انجام مداخله در اسرع وقت. این منبع مختصر توسط چهار مقام برتر دندانپزشکی در جهان نوشته شده و مطمئناً مورد علاقه بالینی قرار خواهد گرفت. با مشورت Expert نسخه eBook TM همراه با خرید همراه شوید. این تجربه پیشرفته کتاب الکترونیکی به شما امکان می دهد متن ، شکل و منابع موجود در کتاب را در دستگاه های مختلف جستجو کنید.

  • متن مختصر و تصاویر واضح نشان می دهد که دقیقاً به دنبال چه علائمی می گردیم ، و این امر باعث مداخله به موقع تر می شود.
  • محتوای کاربر پسند شامل شرح مفصلی از رایج ترین اختلالات و شرح مختصر بیماری های نادر است.
  • به س questionsالات متداول پاسخ می دهد: طبیعی چیست؟ چگونه می دانم که مشکلی پیش آمده است؟ بیماری ایکس چه شکلی است؟
  • تصاویر و تصاویر با کیفیت بالا به طور دقیق هر بیماری یا اختلالی را به تصویر می کشد و امکان تشخیص سریعتر و دقیق تر را فراهم می کند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صادق سجادی

اطلس رنگی بیماریها و اختلالات کف کره برای هر دامپزشکی که به صورت گاه به گاه یا به صورت روزمره کره

اطلس رنگی بیماریها و اختلالات کف کره برای هر دامپزشکی که به صورت گاه به گاه یا به صورت روزمره کره کره را درمان می کند در نظر گرفته شده و به عنوان یک منبع بی نظیر از اطلاعات بالینی عملی عمل می کند. این تصاویر تمام جنبه های ارائه بالینی ، تشخیص ، درمان ها و نتایج را شامل می شود و تصویر روشنی از آنچه دامپزشکان باید به دنبال آن باشند ، برای مداخله به موقع و نتایج موفقیت آمیز تر ارائه می دهد. به علاوه ، دو ویرایشگر بسیار باتجربه تخصص خود را بهمراه مشارکت بسیاری از دامپزشکان مشهور و مورد احترام برای جامع ترین اطلاعات موجود به اشتراک می گذارند.

چشم پزشکی تا حد زیادی به توانایی پزشک در تشخیص بصری ویژگی های چشمی و ناهنجاری ها متکی است. این اطلس شامل صدها تصویر کاملاً رنگی از چشمهای طبیعی و بیمار و ساختارهای مرتبط سگها و گربه ها است ، همانطور که ممکن است در معاینه چشم دیده شود تا تشخیص بصری مشکلات را برای تشخیص و درمان دقیق تسهیل کند.

  • ارای بیش از 800 تصویر رنگی واضح که به تشخیص ساختارها و ضایعات کمک می کند.
  • به عنوان یک قطعه همراه عالی برای اسلاتر: اصول چشم پزشکی دامپزشکی کار می کند
  • شامل تصاویری از چشم طبیعی و بیمار و ساختارهای مرتبط سگ و گربه برای کمک به شناسایی و تشخیص شرایطی که در معاینه چشم دیده می شود
  • دارای سازمانی منظم و منظم از قدامی تا خلفی ، از جمله مدار ، در قالبی با کاربرد آسان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صادق سجادی

کنترل استعمار انتروپاتوژن های باکتریایی انسانی در طیور شامل مقالاتی است که در سمپوزیوم بین المللی

کنترل استعمار انتروپاتوژن های باکتریایی انسانی در طیور شامل مقالاتی است که در سمپوزیوم بین المللی کنترل استعمار انتروپاتوژن های باکتریایی انسانی در طیور ارائه شده است. این کتاب که به چهار قسمت سازمان یافته است ، با بحث در مورد عوامل محیطی و منابع مرتبط با کنترل استعمار انتروپاتوژن های باکتریایی انسان در طیور آغاز می شود. سپس پیشرفت در توسعه استثناlusion رقابتی را به عنوان درمانی برای جلوگیری از استعمار طیور توسط انتروپاتوژن باکتریایی انسان توصیف می کند. ارائه در مورد مکانیسم استعمار جوجه ها توسط سالمونلا و کمپیلوباکتر در قسمت سوم نشان داده شده است. در آخر ، این کتاب در مورد جنبه های ایمن سازی کنترل استعمار مقاربتی سالمونلا در مرغ ها بحث می کند.این کتاب تحریک و تمرکز تحقیقات جهانی است که باعث پیشرفت در دانش و فن آوری هایی می شود که با استفاده از آن می توان از طریق میکروبیولوژیک از محصولات مرغی سالم و سالم تری در دسترس مصرف کنندگان قرار داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صادق سجادی

سلول های سرطانی روده بزرگ تحقیقات اساسی و موضوعات مربوط به بالینی در زیست شناسی سلولی

سلول های سرطانی روده بزرگ تحقیقات اساسی و موضوعات مربوط به بالینی در زیست شناسی سلولی سرطان روده بزرگ را گرد هم آورده است. این کتاب از پنج قسمت شامل 21 فصل تشکیل شده است که به طور خاص شروع و پیشرفت سلول های سرطانی روده بزرگ را توصیف می کند. این کتاب پس از پرداختن مختصر به مباحث عمده در کارسینوم روده بزرگ ، ارائه مدلهای in vitro و in vivo سرطان روده بزرگ را ادامه می دهد. به دنبال این موضوع بحث در مورد تاریخچه توسعه و خصوصیات سلولهای سرطانی روده بزرگ که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند ، می باشد. قسمت های زیر ویژگی های بیوشیمیایی و ایمنی شناختی و هورمون های روده بزرگ را توصیف می کند. این بخشها همچنین مطالعات مربوط به تومورهای روده بزرگ انسان را که در موش برهنه تهیه شده و زیست شناسی و درمان متاستاز سرطان روده بزرگ در نظر گرفته اند.بحث در مورد استفاده از آنتی بادی های مونوکلونال انسان برای تشخیص تومور. بیان کربوهیدراتهای مرتبط با گروه خونی توسط بافتهای کولون طبیعی ، غیر بدخیم و بدخیم. و ارتباط تنوع آنتی ژن در کارسینوم روده بزرگ با برخی از پارامترهای تشخیصی و پیش آگهی نیز در این قسمت ها گنجانده شده است. قسمت پایانی استراتژی های درمانی مختلف و پتانسیل آنها را در بهبود مدیریت بیمار با کارسینومای پیشرفته روده بزرگ بررسی می کند. محققان ، پزشکان و دانشجویان علاقه مند به زیست شناسی توسعه سرطان روده بزرگ و زیست شناسی سلول های دستگاه گوارش این کتاب را بسیار ارزشمند می دانند.و ارتباط تنوع آنتی ژن در کارسینوم روده بزرگ با برخی از پارامترهای تشخیصی و پیش آگهی نیز در این قسمت ها گنجانده شده است. قسمت پایانی استراتژی های درمانی مختلف و پتانسیل آنها را در بهبود مدیریت بیمار با کارسینومای پیشرفته روده بزرگ بررسی می کند. محققان ، پزشکان و دانشجویان علاقه مند به زیست شناسی توسعه سرطان روده بزرگ و زیست شناسی سلول های دستگاه گوارش این کتاب را بسیار ارزشمند می دانند.و ارتباط تنوع آنتی ژن در کارسینوم روده بزرگ با برخی از پارامترهای تشخیصی و پیش آگهی نیز در این قسمت ها گنجانده شده است. قسمت پایانی استراتژی های درمانی مختلف و پتانسیل آنها را در بهبود مدیریت بیمار با کارسینومای پیشرفته روده بزرگ بررسی می کند. محققان ، پزشکان و دانشجویان علاقه مند به زیست شناسی توسعه سرطان روده بزرگ و زیست شناسی سلول های دستگاه گوارش این کتاب را بسیار ارزشمند می دانند.

مجموعه ای از سخنرانی های عمومی است که در هجدهمین دوره Colloquium Spectrospicum International در 15 تا 19 سپتامبر 1975 در گرنوبل فرانسه برگزار شد. این کتاب از هفت فصل تشکیل شده است و با پتانسیل ها ، مزایا و کاربردهای آن آغاز می شود اشعه ایکس و طیف سنجی Mössbauer. در فصل های بعدی ، به طراحی روش های فلورومتری ، جنبه های کلی منابع نور کلاسیک (قوس و جرقه) و سهم آنها در دقت نتایج اسپکتروشیمیایی و کاربرد میکروسکوپ الکترونی برای تعیین ساختار پرداخته شده است. در فصل های آخر تحولات در ابزار دقیق طیف سنجی و پیشرفت در روشن سازی ساختار محصولات طبیعی با استفاده از برخی تکنیک های تحلیلی بحث می شود. این کتاب برای شیمی دانان تحلیلی و ارگانیک مفید خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صادق سجادی